Innovatsiooni keskel on inimesed

Meie juures töötab nutikate tehniliste uuenduste nimel mitmekesine ning professionaalne meeskond

Fujitsu Estonia

Oleme kõik erinevad inimesed igas vanuses, ent tunnustame ning toetame üksteist alati. Meeskonnas järgime lean-põhimõtteid, et koostöö sujuks nii suurepäraselt kui võimalik. Põhiline, et positiivsus oleks alati lahti volditud.

Fujitsu Estonia Service Desk kasutajatoe osakond on osa Fujitsu Soomest ja tunnistatud Põhjamaade parimaks kasutajatoe osakonnaks.

Üheksas meeskonnas töötab ligi 200 inimest, kelle peamine eesmärk on toetada Põhjamaade suurettevõtete ja organisatsioonide töötajaid IT-alastes küsimustes ning lahendada nii lihtsamaid kui ka keerukamaid probleeme.

Pakume paindlikku tuge eri kanalites: e-posti, kiirvestluse ja tööhaldussüsteemi kaudu. Kasutame ka kaughaldussüsteemi, mis laseb spetsialistil võtta ühendust kliendi arvutiga ja teha vajalikud toimingud kliendi juhendamiseks ning tõrgete lahendamiseks.

Kaugtöö tegija

Elu kasutajatoe osakonnas

Töö kasutajatoe osakonnas annab võimaluse arendada end IT-valdkonna tippude sekka. Fujitsu kasutajatoe agendid on karjääris edasi liikunud näiteks eksperdiks, protsesside koordinaatoriks, infrastruktuuri projektijuhiks, IT-teenuste juhiks. Osad töötajad on jätkanud oma karjääri Fujitsu eri osakondades Põhjamaades.
Iga aastaselt on Fujitsu Estonias ligikaudu 15 majasisest konkurssi, kuhu on tänu varasemale töökogemusele ja teadmistele oodatud kandideerima just kasutajatoe osakonna töötajad.
Meie meeskonnad asuvad Tallinnas, Tartus ja Pärnus ning meil kõneldakse üheksat erinevat keelt: eesti, inglise, läti, leedu, vene, soome, rootsi, norra ja taani keelt. Kui valdad mõnda neist ja tunned huvi IT vastu, siis oled meile eriti oodatud.
Fujitsu karjäär kasutajatoe osakonnas

Miks on Fujitsu Estonia Service Deskis hea töötada?

Võimalust hoida end kursis IT-sektori arenduste ja uuendustega

Meie töövaldkond areneb kiirelt ning see on põnev.

Esimesest tööpäevast alates professionaalset koolitusprogrammi

Sellele järgneb mitmekuuline väljaõpe koos mentoriga. Mõlemad toetavad Sinu arenemist tipp-spetsialistiks.

Ühtset meeskonda

See koosneb eri spetsialistidest, kes vallutavad koos ühiseid eesmärke.

Ettevõtte kultuuri, mis väärtustab töö- ja eraelu tasakaalu

Tööülesanded ega -mõtted ei tule kunagi koju kaasa.

Hea asukohaga kontorit

Ruumid ja sisustus toetavad nii töötamist kui ka puhke-, suhtlus- ja lõunapause. Pakume Sulle ka tasuta parkimiskohta.

Üleüldisi ettevõtte boonuseid:

7-päevast lisapuhkust, tervise- ja spordikompensatsiooni, kodukontori ülesseadmise kompensatsioon, haiguspäevade hüvitamist jne.

Miks on Fujitsus hea töötada?

Võimalust hoida end kursis IT-sektori arenduste ja uuendustega

Meie töövaldkond areneb kiirelt ning see on põnev.

Esimesest tööpäevast alates professionaalset koolitusprogrammi

Sellele järgneb mitmekuuline väljaõpe koos mentoriga. Mõlemad toetavad Sinu arenemist tipp-spetsialistiks.

Ühtset meeskonda

See koosneb eri spetsialistidest, kes vallutavad koos ühiseid eesmärke.

Ettevõtte kultuuri, mis väärtustab töö- ja eraelu tasakaalu

Tööülesanded ega -mõtted ei tule kunagi koju kaasa.

Hea asukohaga kontorit

Ruumid ja sisustus toetavad nii töötamist kui ka puhke-, suhtlus- ja lõunapause. Pakume Sulle ka tasuta parkimiskohta.

Üleüldisi ettevõtte boonuseid:

7-päevast lisapuhkust, spordikompensatsiooni, haiguspäevade hüvitamist jne.

Kuidas saavutada edu kasutajatoe agendina

Agendi töö on päästa kellegi tööpäev. Tuleb osata aktiivselt kuulata ning suuta asetada end kliendi kingadesse. Väga oluline on õppida seletama lahendusi lihtsas keeles ilma erialaste IT-terminiteta. „Õige DNA-ga agent“ teadvustab, et teisel pool on inimene, kes peab oma töö tähtajaks ära tegema, kuid on takerdunud tehnilistesse probleemidesse, vajab abi ja mõistmist, sest nende jaoks on tegemist suure ja sel ajal kõige olulisema probleemiga.
Kas Sinust võiks saada edukas kasutajatoe agent? Siit leiad 10 iseloomuomadust, mida Fujitsu tiimijuhid väga oluliseks peavad.
Fujitsu kasutajatoe agent
Fujitsu kasutajatoe agendi oskused
Kõike, mida töös vaja, õpetatakse. Sageli on inimesed eiranud süsteemi palvet oma paroole muuta ja pöörduvad meie poole, kui nad enam sisse ei saa logida. Tihti on vaja uut tarkvara või uuendusi installida. Palju on ka küsimusi, kuidas midagi teha. Näiteks on Office’i kontoritarkvara mõne aastaga nii palju muutunud, et kasutajad ei leia enam harjumuspäraseid käsklusi üles.
Laialdased IT-alased teadmised on kindlasti eelis, kuid neid saab omandada ka juba tööl olles. Sisseelamise perioodil saad põhjalikud ja praktilised teadmised seadmete, tarkvara ning tüüpilisemate murede ja nende lahendusviiside kohta. Pärast koolitust tööle asudes saad endale mentori, kes aitab Sind alati, kui abi vajad.
Service Desk agent – kes ta on ja mille eest ta vastutab? Loe siit.

Soovid meiega liituda?

Helista või kirjuta mulle! Räägime, mida soovid meie juures ellu viia ning kuidas saaksime Sinu tööalast arengut toetada.

cv@ee.fujitsu.com

Soovid meiega liituda?

Helista või kirjuta mulle! Räägime, mida soovid meie juures ellu viia ning kuidas saaksime Sinu tööalast arengut toetada.

cv@ee.fujitsu.com

Fujitsu Blogi