Tähtsamad kui laud, tool ja kapp on tänapäeval digitaalsed teenused, mille ettevõte tagab inimesele tema töökohal. Need digitöövahendid, mida iga ettevõte tagab, on küll väga lihtsalt tekitatavad, kui sul on selleks õiged teenused, kuid võivad vajada ka spetsialisti abi planeerimisel ja pikemal juurutamisel.
Mis on digitaalsed töökohad ja kuidas need sinu ärile kasuks tulevad?
Selleks, et luua digitöökoht, on kõigepealt vaja arvutit ja mobiilseid seadmeid ning muidugi ühendust ettevõtte andmetega. Siis läheb ka vaja tarkvaralisi tööriistu, mida töötaja tunneb ja millega harjunud – Wordi, Excelit, Powerpointi ning vastavalt töö iseloomule muid kommunikatsiooni- ja loomevahendeid, mis aitavad koostööd teha ja töö efektiivsust suurendada, sest meeskonnatööga jõuab ära teha palju rohkem, kui üksi. Sellised tuntud koostöövahendid on näiteks Teams ja Sharepoint.
Digitaalse töökoha teenused aitavad selle väga lihtsalt automatiseerida, nii et uue töökoha tekitamine on vaid mõne hiireklõpsu kaugusel.
Täisteenus katab ka seadmetega seotud mured – kuutasu eest võib uuel töökohal vajaminevat tehnikat rentida koos täieliku hooldusteenusega ja kui seadmed vananevad, vahetatakse need ikka sama kuutasu eest välja.
Väga oluline igale firmale on ka see, et teenusepakkuja tegutseb juba ennetavalt, lahendades probleemid enne, kui need äri segama hakkavad. Selle eesmärgiga tegutseb Fujitsu intelligentne kasutajatugi, mis kohaneb vastavalt kliendi vajadustele ja tagab IT-süsteemide töö ilma katkestusteta. Kui siiski probleeme tekib ja vaja on pöörduda klienditoe poole, saab seda teha iga kasutaja just nii, nagu talle kõige mugavam tundub: chat’i, iseteeninduse, telefoni või e-kirja teel.
Kui aga peaks tekkima vajadus spetsialist kohale kutsuda, saadab klienditeenindaja just selle õige asjatundja (lähitoe spetsialisti) vastavalt lahendatavale murele – üldiselt tuleb kohaletulekut järjest harvemini ette, sest väga suur osa probleemidest on lahendatavad kaughalduse teel. See tähendab, et kliendi arvutis või võrgus seadistatakse kõik vajalik kaughalduse teel. Selle tulemusena hoitakse kokku nii kliendi aega, raha kui närve.
Mis on digitaalsete töökohtade eelised?
Lühidalt on digitaalsete töökohtade eelised järgmised:
1. Töötajate tootlikkus kasvab. Kuna kogu infosüsteem on hästi juhitav ja kontrollitav, saab digitaalsel töökohal automatiseerida vajalike töövahendite (andmeühendus, salvestusruum, kontoritarkvarad, suhtlustarkvarad grupitööks jne) lisamise eemaldamise vastavalt igaühe vajadusele. Igale töötajale tagatakse just need digivahendid, millega ta saab oma tööpäeva kõige mõistlikumalt kasutada.
2. Alati kõige uuemad töövahendid. Kui ettevõte kasutab pilveteenuseid, siis on alati ligipääsetavad kõige värskemad ja uuemad töövahendid, mida pilveteenuse pakkuja tagab kindla kuutasu eest. Kuna käsitsi uuendamist pole enam vaja, saab ettevõte tegeleda rohkem oma valdkonda puudutava tööga ning vähem tegeleda tehniliste probleemide lahendamisega. Samuti jäävad ära mured erinevate versioonide kokkusobimise pärast. Digitaalne nõustaja pakub välja, milliseid litsentse peaks ettevõte kasutama ja mis tulevad tema jaoks kõige soodsamad – et ei maksaks üle ja ei jääks ka kiirel laienemisel puudu.
3. Kõik on turvaline. Digitaalse töökoha teenuste üks kõige olulisemaid ülesandeid on tagada turvalisus. Seda tehakse ettevõtete äri kaitsmisel samuti uusimate vahenditega ning pole ohtu, et hästi kontrollitud andmekeskusest firma andmed lekiks või kaduma läheks. Näiteks Azure AD teenusega ei pea firma enda juures servereid üleval pidama, vaid saab need jätta teenusepakkuja hooleks, kasutades paindlikku pilveteenust.
Milliseid töövahendeid vaja läheb?
Fujitsu on loonud siinse piirkonna klientide jaoks sobiva uue põlvkonna IT täishaldusteenuse – Fujitsu Evergreen.
Evergreen on mõeldud nii suurtele kui keskmistele firmadele ning aitab valida sobivaimaid seadmeid koos vajaliku tarkvaraga. See on digitaalse nõustajaga Microsoft 365 täisteenus, mille konkreetse firma jaoks kõige mõistlikumat kasutust ja seadistust Fujitsu oma oskustega tagab. Microsoft vajab teenuste kohandajaid, kes sobitaksid paratamatult rohkem universaalsema ja üldisema pilvelahenduse kliendi vajadustega, sest Microsoft ise ei suuda kogu maailma hallata. Vahel olev teenuste integraator võtab Microsoftilt vajaliku info ja kohandab selle ettevõtte vajadustega.
Siin on kolm kõige olulisemat digitaalse töökoha vahendit, mis katavad suure osa kontoritöö vajadustest:
Office 365 on paljudele hästi tuttava kontoritarkvara Microsoft Office´i pilveversioon. Erinevus tavalisest karbitootest on paindlik hinnastamine ja lihtne paigaldamine digitaalsetele töökohtadele. Office 365 pakettidega saab kasutada Wordi, Exceli, Powerpointi jt kontoriprogramme nii veebibrauserist kui arvutitesse installitult, samuti mobiiliäppidena. Fujitsu teenus pakub juurde litsentside haldust ja vajalikke seadistusi, et kõik töökohad ühiselt ettevõtte digilahendustes koos toimiks. Siit leiad 7 viisi, kuidas Microsoft Office 365 aitab meeskondadel nutikamalt töötada.
Microsoft 365 on Microsofti täisteenus, mis aitab hallata töökoha tarkvara Windowsi operatsioonisüsteemist kontoritarkvara ja erilahendusteni nii ärijuhtimiseks, suhtlemiseks kui andmebaaside haldamiseks. Fujitsu aitab ettevõttel Microsoft 365 teenused seadistada, hallata litsentsimajandust ja leida igale töökohale kõige sobivam lahendus Microsofti pilveteenuste seast. Loomulikult ei pea iga firma olema kursis kõigi Microsofti tooteuuendustega, kuid integreerimispartner peab.
Fujitsu Evergreen on teenus, mis sobib täislahendusena igas suuruses ettevõtetele ning eriti neile, kes kiiresti kasvavad ja tänu pidevatele muutustele paindlikkust vajavad. Fujitsu aitab Evergreeni teenusega valida igale töökohale sobivaimad seadmed ja tarkvara ning nende võimalusi ja uuendusi maksimaalselt ära kasutada. See on ettevaatav teenus – aitab tulevikku planeerida ja muudatusteks paremini valmis olla.
Räägime nendest töövahenditest peagi oma blogis lähemalt.